بازی

همه چیز درباره بازی devil may cry 4 + عکس

همه چیز درباره بازی devil may cry 4 + عکس

همه چیز درباره بازی devil may cry 4 + عکس

همه چیز درباره بازی devil may cry 4 + عکس

مشخصات کلی

سازنده/ناشر: Capcom Production Studio 4 / Capcom

محصول نسل: اولین نسخه چندپلتفرمی اصلی سری (PS3، Xbox 360، سپس PC)

تاریخ انتشار اولیه: مارس ۲۰۰۸

تاریخ انتشار نسخه PC: تابستان ۲۰۰۸

 داستان & شخصیت‌ها

همه چیز درباره بازی devil may cry 4 + عکس

قهرمان جدید: نِرو (Nero) با بازوی دِوِیل‌برینگر (Devil Bringer)، جوانتر، عاطفی‌تر و متفاوت از دانته

بازگشت دانته: پس از کمپین نِرو، دانته وارد می‌شود و مراحل تکراری را تجربه می‌کند—یک عنصر نقدیه خیلی‌ها

همه چیز درباره بازی devil may cry 4 + عکس

دیگر شخصیت‌ها: کریه (Kyrie)، سنکتوس (Sanctus)، کِرِدو (Credo)، گلوریا (Gloria)، اِگنوس (Agnus)، همچنین لیدی و تریش

 گیم‌پلی & سیستم مبارزاتی

ساختار هاک‌اندم/شات‌ام‌آپ مشابه DMC3، با موتور MT Framework برای چندپلتفرم

Devil Bringer: قابلیت کشیدن دشمنان به سمت نرو، ایجاد کامبوهای نوآورانه

رتبه‌بندی استایل: حفظ ویژگی «Stylish Rank Gauge» با تمرکز بر تنوع در حرکات و سرعت اجرای کامبو

نِرو و دانته: دو سبک متفاوت مبارزه؛ نِرو با بازوی قدرتمند و دانته با سلاح‌های متنوع کلاسیک

نسخه Special Edition

افزوده‌های کلیدی: شخصیت‌های قابل بازی جدید: Vergil، Lady، Trish

گرافیک: وضوح 1080p و نرخ فریم 60fps

حالت‌های جدید: Turbo Mode، Bloody Palace

 نقدها & بازخوردها

Critic Reviews

متای نسخه اولیه: امتیاز ۸۴/۱۰۰

Gameplay polished: “polished, fiendish thrills” و حرکات سریع و روان

Devil Bringer تحسین‌شده: تحرکات جدید و پیشرفت گیم‌پلی نسبت به نسخه قبلی

نِرو موفقیت‌آمیز: شخصیت و استایل متفاوتش تأثیر مثبتی داشت

Backtracking تکراری: دومرحله تکراری دانته در همان مراحل قبلی

افت کیفیت در بخش آخر: تکرار مراحل

نِرو با دانته، حس کاهش تحرک

موسیقی کمتر به‌یادماندنی نسبت DMC3

فروش & عملکرد تجاری

هفته اول (PS3/Xbox360): حدود ۹۳۲,۰۰۰ نسخه

در سال اول: ۲٫۳۲ میلیون نسخه

تا پایان ۲۰۱۴: حدود ۳ میلیون نسخه به تنهایی نسخه اصلی

Special Edition تا ژوئن ۲۰۲۴: ۲٫۸ میلیون نسخه اضافه

تخمین کل: نسخه اصلی + SE = حدود ۵.۸ میلیون نسخه

بیشترین فروش سری تا قبل DMC5 (که بعداً رکورد زد)

 تأثیر، میراث و نکات توسعه

نقطه عطف برای فرنچایز: بازگردانی موفقیت پس از DMC2، الهام برای توسعه DmC و DMC5

موتور MT Framework پایه‌ای برای توسعه نسل جدید Capcom (از جمله Dragon’s Dogma)

نسخه PC استاندارد: به‌دلیل نبود انتشار دیجیتال،

شدیداً قربانی دزدی شد

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا