
معرفی انیمه اولویت تخم مرغ شگفت انگیز
Wonder Egg Priority اولین انیمیشن ساخته شده توسط شینجی نوجیما بود که پیش از این فیلمنامه چندین درام ژاپنی لایو اکشن را نوشته بود. نوجیما به نوشتن یک سری انیمیشن علاقه مند شد زیرا می خواست مخاطبان جوان تری نسبت به قبل داشته باشد و داستانی بنویسد که دستیابی به آن در یک تولید لایو اکشن امکان پذیر نباشد. او «اولویت تخم مرغ شگفتانگیز» را بهعنوان یک درام دوران بلوغ تصور کرد که حس واقعگرایانه تلویزیون اکشن زنده را با ویژگیهای اغراقآمیز «فانتزی» انیمه ترکیب میکند. کارگردان سریال، شین واکابایاشی، در اولین باری که یک انیمیشن تلویزیونی را کارگردانی کرد، توسط یک تهیه کننده در Nippon TV به عنوان کارگردانی ایده آل برای تحقق بخشیدن به دیدگاه نوجیما برای سریال توصیه شد. واکابایاشی تعداد زیادی انیماتور جوان دیگر را، اغلب با حداقل تجربه یا بدون تجربه در کارگردانی قسمت های انیمیشن تلویزیونی، برای پیوستن به کادر تولید به خدمت گرفت.
با شروع پخش، Wonder Egg Priority تحسین منتقدان انگلیسی زبان را دریافت کرد، با تمجید از ارزش تولید بالا، روایت استادانه، شخصیت ها، مضامین، و مدیریت موضوع بحث برانگیز. با این حال، بررسیهای سریال پس از پایان پخش آن دو قطبیتر شده است، با تمرکز قسمت یازدهم روی پسزمینه شخصیتی که قبلاً دیده نشده بود و پایان قسمت ویژه به داستان، که اغلب بهعنوان رضایتبخش تلقی میشد، موضوع خاصی برای انتقاد است. این مجموعه همچنین در میان کارشناسان صنعت و نشریات متمرکز بر انیمه به دلیل مواجهه با چالشهای تولید قابل توجهی به دلیل تیم انیمیشن کوچک و کمتجربهاش همراه با برنامهریزی نامناسب مورد توجه قرار گرفت که منجر به عقب افتادن تولید شد زیرا کارکنان برای حفظ ارزش تولید بالای انیمه تلاش میکردند. . بعداً در چرخه تولید، انیماتورهای سرگرمکننده از خارج از کشور از طریق اینترنت برای کمک به اتمام به موقع برخی از قسمتها استخدام شدند. برخی از منتقدان پاسخ های قطبی شده خود را به تولید مشکل دار مرتبط کردند.